Gårdskvarnar & skit


Dagen har varit riktigt go! Vaknade i och för sej ganska tidigt. Men det får man väl stå ut med ibland. Sen la jag mej för att sola lite på studsmattan. Men det blev inte långvarigt för sedan kom mamma hem med massa fika haha. Efter fikat tog jag mej en promenad bort till min kära mormor och morfar. Där tog vi det lite chill och bara pratade lite. Sedan bestämde jag och mormor att vi skulle ta en promenad upp till min gammelmormor. Och tro det eller ej men jag har faktiskt en! hihi. Hon är en riktigt skön tant hon! Vi blev bjudna på fika ytterligare en gång haha. Sedan gick vi hem igen och nu sitter jag här och lyssnar på käraste håkan hellström:) Närmare bestämt Gårdskvarnar och skit, den är underbar!
Tjing! 

Kommentarer
Postat av: Hannan

Gårdakvarnar Och Skit, är en bästa låten som Håkan någonsin har gjort.

2009-05-12 @ 20:41:23
URL: http://discobrud.blogg.se/
Postat av: Hannan

den*

2009-05-12 @ 20:42:30
Postat av: Amanda

Så underbart bra!

2009-05-19 @ 19:50:41
URL: http://amandarymanwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0