snart tillbaka:)

Hallå där!
Har haft ett litet break från bloggandet. Och det kommer jag ha ett litet tag till. I alla fall tills helgen är slut. För imorgon drar jag mej neråt kusten närmare bestämmt Falkenberg, till stugan. Och då skulle jag inte tro att det blir något. Min lilla lediga tid från bloggen har bestått av såå mycket och jag har verkligen haft såå mycket för mej. Vilket är anledningen till den dåliga uppdateringen. Jag har haft jätte mycket i skolan. Tror aldrig jag har haft så här mycket förut. Massa studieresor och en cykelutflykt med klassen med massa musik framförallt svennebanan hördes ur högtalarna kan jag tala om! Och sen så har jag ju konfirmerat mej nu med i helgen och bilder från det kommer så snart som möjligt kanske redan idag vem vet;) Förberedelserna för konfirmationen har tagit mycket tid. I och för sej har mamma och pappa gjort det mesta men ändå. Mat till runt 30 gäster, inbjudningar, önskelistor och kläder! En hel del som sagt och mer därtill. 
Nu sitter jag iallafall här och smaskar på en kexcholkad. Det är gott! 
Det är super kul att aqua ska göra comeback. Jag var deras största fan det kan jag lova haha. Jag hade allt ifrån pennor och pennfack till t-shirtar och skivor. Och jag va på flera konserter i Danmark.:)
puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0