01-11-09

ligger och dör lite framför kaminen, lite små mysigt så där.
Har nog varit lite smått frånvarande nu dom sista dagarna. Själva bloggandet har varit lite drygt den sista månaden överhuvudtaget. Men efter denna lilla paus och detta härliga höstlov är jag på g igen.

Mitt höstlov samanfattar jag så här: underbart fina vänner, färgning av hår på olika folk, massa onyttigheter, fina höstdagar, längtat till min födeslsedag, mysiga stunder och en hel del film. Så ska också ett höstlov spenderas. Men nu är jag grymt sugen på party. Så här på söndagskvällen med haha.

I veckan är det ganska mycket fullt upp har jag en känsla av. gymnasiebesök, prov och en hel del läxor.

puss&kraaaaaaaaaaaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0