21.20

Vet inte om jag är glad eller besviken, lycklig eller ledsen.
Är grymt glad över att biljetterna är klara och hanna har varit och hämtat dom. Men samtidigt känner jag en sorg över att folk förändras så himla fort. Vet inte varför det alltid händer mej. Men det löser väl sej med tiden, hoppas jag.

urs va jag låter deprimerad och negativ!

Känner verkligen att vintern är på väg med storm steg. Mitt hår står åt alla håll. Blir alltid så när det är kallt. Inte kul. Känner mej som en jävla igelkott. Haha. Men att det börjar bli vinter gillas starkt.

Just nu sitter jag vid kaminen ännu en gång och försöker mej på att få ihop en låt. Oerhört svårt. Men det får bli vad det blir. Ska lämna in den på fredag. Så har morgondagen på mej med. 

Nu ska jag fortsätta skriva. Eller försöka rättare sagt.

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0