FÖR KÄRLEK SOM ALDRIG KAN DÖ. MEN INTE HELLER LEVA

ja, jag är i högsta grad levande. Vilket kanske inte har märkts på sista tiden vilket som i sin tur är långt ifrån okej! Haha. Orienteringen gick riktigt bra i allafall.

Igår var jag i Borås en sväng med dom som ligger allra närmast hjärtat. Fast blev bara en timma eller något. Köpte dock bara lite små grejer. Hittade en väska som jag blev lite lätt kär i. Ska dra med mor min snart och shoppa loss! När vi var hemkommna traskade vi ner till hemmakväll och hyrde film och köpte popcorn. Sedan sov Lis & Hanni här. 

Dom begav sej hemmåt för en stund sedan och jag ska snart bege mej bortåt mormor och morfar dit mina småkusiner snart kommer, fint!

Nu ska jag snart kalla hit min bror och skicka ner honom till ica, haha. 

Hörs senare! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0