Day 01 - introduce yourself

Första december och nu ska jag presentera mig:

Hej! jag heter Amanda Ryman Westman. Jag bor i den lilla staden Ulricehamn med min mamma, pappa och bror. Men går i skola i Borås på Bäckängsgymnasiet i ettan, samhäll - journalistik & författarskap. Som förövrigt är en mycket bra linje och en grymt bra skola. Det säger nog sig självt att jag gillar att skriva väldigt mycket. Jag har skrivit sedan jag var liten. Eller ja, sedan jag lärde mig att skriva.

På fritiden äter jag kladdkakor typ. Jag hatar att träna men älskar allt som går att äta. Det är ganska konstigt att jag inte blir tjock faktiskt. Men jag umgås även med mina vänner och de senaste månaderna har mitt liv bestått av plugg och kommer nog göra ytterligare två och ett halvt år.

På vintern åker jag skidor och på sommaren spenderar jag min tid i falkenberg med vänner och söta pojkar.

Jag har nästan alltid musik i öronen. I mina hörlurar spelas det mest Håkan Hellström, Kent, Broder Daniel, Jakob Hellman, Timo Räisänen, Florence Valentin, Markus krunegård, Kristian Anttila, Nationalteatern och mycket mer fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0