Day 22 – Something that upsets you

Tolkar detta som något som upprör mig och det finns så jävla mycket som gör mig upprörd och irriterad rent ut sagt.

Jag står väldigt mycket för att människor ska få ha sina egna åsikter och ska få se ut precis hur de vill. Jag hatar när människor säger "det är fel" eller "vad fan har du på dig?" t.ex. Varför kan man inte få tycka och tänka hur man vill? Hur skulle det se ut om alla människor tyckte likadant om allt och alla eller om alla människor såg likadana ut?

Något annat som upprör mig är mångas syn på bögar och homosexuella över huvudtaget. Jag accepterar att vi har olika uppfattningar om dessa. Men saker som "de är äckliga" och liknande tycker inte jag är okej. Dem är lika mycket människor som någon annan. Så det är så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0