åh.

Idag är jag väldigt glad samtidigt som jag är väldigt förbannad. Varför jag är glad har jag ingen aning om. Kanske för att jag har haft en jätte fin vecka i falkenberg och nu är hemkommen för fem dagars vistelse hemma? jag vet som sagt inte.

Anledningen till att jag är ganska jätte förbannad är för att jag igår bevittnade något som gjorde mig förbannad helt enkelt. Tjejer som ropar saker som fjortisar, horor osv till folk dom inte ens känner när dom åker förbi i en bil full av massa killar är inte okej någonstans.

Vet inte riktigt varför jag blir så upprörd över detta. Kanske just för att det mer va hon själv som var en så kallad fjortis än någon annan hon ropade detta till. Eller kanske för att hora är inget man säger till någon bara sådär. Om denna människa skulle gått förbi i stället för att åka förbi skulle hon aldrig vågat säga något sådan. Även det gör mig riktigt förbannad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0