tjugosjundejuli

Något jag tänkt ganska mycket på dom senaste dagarna är att jag inte är en speciellt puttinutti person av mig om man säger så. Det är endast på fester och liknande när lite alkohol är med i bilden, det är då jag talar om för mina vänner vad jag tycker och tänker om dom. Är inte det konstigt?

I vanliga fall uttrycker jag nästan aldrig några känslor. Jag önskar att jag kunde slänga iväg ett sms eller liknanade lite då och då och förklara för mina vänner hur mycket jag faktiskt uppskattar dom. För det gör jag. Mina vänner är bland det allra finaste i mitt liv.

Vet inte vart jag vill komma med detta inlägg riktigt. Kanske att jag borde vara lite mer generös med mina känslor och hur mycket jag uppskattar saker och ting...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0