17.29

Uppskattar att lite mer människor har hittat hit.

Det har varit en bra dag. Fyra lektioner och en massa skratt, precis så ska skoldagar spenderas! Min eftermiddag/kväll kommer bestå av en lång promenad skulle jag tro.
Nu måste jag bara tillägga lite negativa saker efter allt detta possitiva. Jag förstår mej inte på folk som tar en i andra hand. Hur kan man vara så annrolunda i t.ex skolan och så social och ovanligt normal på fritiden? Är det något man döljer då eller vad är grejen med det hela? Bara en tanke som snurrat runt i mitt huvud ett tag. Nu ska jag fika.
puss


Kommentarer
Postat av: Hannan

jag villvill ha en sjömansklänning! ska på något jäkla sätt, få någon att sy en sådan till mig. fniss!

2010-03-01 @ 17:54:29
URL: http://musikpolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0