FÖR JAG VET ATT HELA STAN VILL HA DIG

Det där med att man ska svettas in våren som mor min tjatar om varje år har jag förhoppningsvis fått in i min hjärna nu. Är nämligen hemma från skolan. Min näsa rinner som bara den och jag känner mig inte alls pigg. Jag som inte hann att bli sjuk. Men tror att jag redan imorgon beger mig till skolan igen. Måste göra mitt np i allafall.

En sjuk dag som denna sitter jag i min säng, lyssnar på min man även kallad håkan hellström, tittar igenom massa fina sommarbilder och drömmer mig bort lite ännu en gång. Hade tänkt att dela med mig lite av dessa bilder men bildspelet som jag gjort verkar inte vilja funka. Får se om det funkar senare.
Delar med mig av bilden nedan så länge.


finaste falkenberg.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har alltid sagt att man inte ska ta av sig jackan ute än, för man luras av värdet att det är varmt! ( ja, jag är en tönt)hejdå:)

2010-03-24 @ 19:45:56
Postat av: amanda

hahaha. du ä en tönt lisa. :)

2010-03-24 @ 20:09:29
URL: http://amandarymanwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0