16/4 -09

 
Hejhej!
Det här är då dagens outfit. hihi lite småtråkig men helt ok. Plus att jag fortfarande har mobil kameran. Inte bäst men det får gå så länge..
Dagen har faktiskt varit riktigt bra! Bättre än vanligt vet inte varför egentligen. Men först va det ju skolan så klart som va helt okej. Sen efter skolan kom Liisa till mej. Vi provade klänningar och skor:) Det va trevligt! Bilder kommer snart.
Imorgon ska vi slösa våran fredagkväll på ett låg och mellanstadie disco haha. Vi ska få in pengar till klassen. Och sen ska kanske lisan sova hos mig. Det blir mys. Men nu när jag känner efter är jag rätt party sugen faktiskt. Hoppas det blir något snart. Skulle vva kul att ha en liten fest för Födelsedagsbarnen Natta och Lisa hihi. Men vi får se:)
Nu ska ja fixa bilderna!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0