boberg!





Dålig uppdatering var det här. Yessss!
Jaja, helgen har i vilket fall spenderats i Falkenberg i stugan med Lisa Larsson och Nathalie Brandborg i egen hög person haha:)
Vi hade mycket trevligt. I lördags va vi i stan en stund. Och eftersom det inte finns så mycket affärer och så där så blev det endast ett linne från ichi, bilden. Sen så drog vi bara runt lite på gatorna och så på kvällen. Idag blev det bara att packa, städa i ordning lite och sen bar det av hemmåt. Just nu sitter jag här och väntar på att mor min ska komma hem med en liten present till mej eller liknande från Prag:) Men egentligen borde jag ta tag i mitt teknikrpv eller packa om till Falkenberg igen. Men denna gången på läger till boberg, som bär av till på tisdag. Hoppas på det bästa! Men kan tänka mej att det blir kulkulkul!
Ha det braaaaoo // Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0