Dagen i stort


                                          Hejsan!
Första skoldagen redan förbi efter ett skönt och efterlängtat lov.
Helt okej faktiskt om du frågar mej. Dagen har varit mycket skön
och inte så mycket jobb. Synd bara att vädret inte va lika på topp 
idag. Men det blir väl bättre snart igen.
 Det enda jag längtar efter och behöver 
riktigt nu är shoooopping! Haha. Men tur är väl det att man har en 
likadan mamma. Så vi drar till Götet i helgen tror jag. Men nu tror
jag att jag ska ta och beställa mig en bikini också.
Har tittat ut en som är jätte söt! Så den blir nog beställd idag.
Och när man ändå håller på kan man ju alltid beställa något mer.
hihihih! Mer inlägg idag kommer nog har jag en känsla av:)
puss på det! // arw        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0