toooday

 
Hej!  Åh, vad tråkigt att titta ut idag när det har varit så fint väder. Menmen blir lite myys dag idag istället då. Jag o mamms är själva här hemma nästan hela dagen så det blir thai-mat och att bara ta det lugnt. Även om hon är i full gång med att städa nu. Vilket inte är något ovanligt, haha. Och guud va mycket fina sommarklänningar det finns. Letar för fullt! Men har inte hittat någon som jag vill ha så där extra mycket än. Helst en helvit. Men har hittat ett alternativ och den är vit med en stor röd blomma i mitten. Men vi får se hur det blir med den saken. Imorgon blir det shopping tror jag iallafall, med bästa Natts. Hoppas på det! Och då ska jag leta efter conversen och ett par replay jeans som jag är sugen på nu.Och så kommer jag hålla ögonen efter en klänning med så klart:)
Big love på det. //N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0