Blond, blond, blond!

 
Det va dom hihi! Vi är alltid lika seriösa haha! I alla fall på vissa bilder.
Igår va mor min lite små rolig måste jag säga. När hon kom hem från jobbet sa hon, utan att ens ha sagt hej före; Du borde prova på att leva som en undulat. Ja menar all den lyx som du lever i. Hahaha. Hon är som hon är;)
Jag längtar efter en håkan och kent konsert! Skulle va underbart nu ju. Hoppas dom har en ihop i sommar igen. Då blir jag glad, riktigt glad!
Ha det bra i vår solen //A

Blond och röd!
<3
Blond och rosa!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag vill bara att du ska veta.

Att du är en av dom bästa jag har.

Att du lyser upp min dag. (och nej, jag vet inte hur lyser stavas)

Du får mig alltid lite glad,

även om allt känns skit.

Våran humor slår allt.

Och du finns alltid där.

Jag kommer alltid finnas här för dig med,

och det hoppas jag du vet.

Blond och rosa.

Blond och röd.

Precis så ska det va,

precis så.

<3

2009-04-22 @ 18:03:37
Postat av: amanda

Lisa jag säger det samma! tillsammans är vi oslagbara hihihi:) och du stavade faktiskt rätt:O

puss på dej!<3

2009-04-22 @ 21:18:39
URL: http://amanarymanwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0