Grillkväll!

Hallå allihopa!
Igårkväll blev det grillning vid sjön med tjejerna. Det va otroligt mysigt och vill gärna göra om det! Sen så sov jag och Sara hos Lisa och vi pratade hela kvällen lång, om allt mellan himmel och jord, som Lisa brukar säga. Vilket även det va mysigt. Idag gick jag och Lisa ner till sjön igen och köpte oss en mjukglass. Årets första faktiskt. Och den va super god! Efter det travade jag hem och sedan vidare till kusinerna faktiskt. Så där har jag tillbringat resten av in dag.
Just nu sitter jag här och funderar över klänning ännu en gång. Kanske börjar bli något tjatigt haha men jag vill ju lixom hitta den perfekta! Jag har i alla fall nästan bestämmt mej om conversen. Och det blir nog lila:) Tycker jag låter riktigt bra i alla fall! Måste säga att jag bara älskar min jeansjacka! Visst är den lite speciell och folk får tycka vad dom vill om den men jag bara älskar den! Hihihihi!
Big loove //Amands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0