va vore jag utan dina andetag?




Hej!
Det här, här ovan är precis vad jag vill ha nu. Just det, sommar! Fast falkenberg blir det ju faktiskt redan till helgen. Inte för att det är sommar än. Men det skulle bli fint väder och då kanske man kan få sej en liten känsla av sommar. Hoppas verkligen på detta!
I tvådagar nu har jag mått väldigt dåligt. Och vissa som jag har berättat för kanske tycker att det är jätte töntigt! Men det tycker inte jag och jag kan inte hjälpa det. Jag tänker inte ta upp det här på bloggen nu. Kanske vid något senare tillfälle. Det som livade upp hela mej lite idag. Var när jag läste i tidningen att Kent håller på med sitt 8 album nu! Åh vad jag längtar tills det kommer ut. Då ska jag självklart iväg och köpa det på direkten:) Plus att Jocke Berg säger att det är deras bästa album eller något sånt där och då blir man ju ännu gladare! Blir spännande att se vad dom har att bjuda på denna gång.
hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0