Björn borg


Hjesan hallå:)
Har inte hunnit att blogg något förän nu typ. Helgen har varit fullspäckad helt enkelt! I fredags var det disco för små barn. Och sen istället för shopping med Natta i Göteborg blev det shopping med mamma i Jönköpings stad haha:) Jag hittade äntligen en klänning. Den som bilden visar altså. Den ser konstig ut där + att jag ser lite småtjock ut måste jag erkänna haha. Men den är fin. Och självklart blev det en hel del annat inhandlat också så klart! Idag vaknade jag vid 12 och vid 4 eller något traskade jag ner till födelsedagsbarnet, som jag skulle gratta. Det vill säga Lisa. Grattis!:) 
Jag måste också säga att jag bara älskar björn borg trosor! Haha. kanske lite konstigt ämne att ta upp bara så här. Men jag råder er till att köpa det! Visst vissa kanske tycker det är lite dyrt och så. Men dom är super bra! Dom är hållbara, sköna och snygga! Själv har jag 6 par eller något och jag ska köpa mer så snart som möjligt, det kan ni ge er på! hihi.
Big love //ARW 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0