04-08-09

Kom hem från vårdcentralen för en stund sedan och som tur var hade jag inte halsfluss igen! Är ganska trött på dessa sjukdommar nu, fy fasiken!

Nu sitter jag och lyssnar på lilly allen och känner matoset från köket där nere, medans magen kurrar. Ett bra tecken på att jag förhoppningsvis börjar bli frisk i alla fall.

Fick en förfrågan om jag ville hänga med på bio ikväll. Men tyvärr så orkar jag inte det. Var jäkligt sugen på det annars!

Vill gärna träffa mina kussar lite till med innan dom åker tillbaka. Får väl dra mej bortåt mot mormor och morfar imorgon. För då hoppas jag verkligen på att jag har frisknat till. Jag som verkligen hade tänkt att ta vara på dom sista veckorna av sommarlovet nu. Jaja, när alla tjejerna är samlade får man väl tid att ha kul!

nu ska ja äta.
Ciaaaoo
 /Amanda

Kommentarer
Postat av: mariana DG

erkänn den e galet snygg (:

2009-08-06 @ 14:39:30
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0