12.51

Lisa gick nyss hem och nu sitter jag och äter nutella.

Gårdagen va hemsk. otursdag skulle jag vilja kalla det. Först och främst tappade jag min mobil så att den gick i två delar. Mitt framför mammas ögon med. Sen skulle jag ner till stan först för att lämna in mobilen och där sa dom att det va lika bra att köpa en ny. Så det ska jag göra idag tror jag. På stan skulle jag också köpa mammas julklapp och det gick ju som det gick. skit vill säga. Sen fick jag också reda på att hanna har fått tag på världens finaste håkan tröja och det gjorde mej avundsjuk hehehehe. Nog om denna dag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan köpa min allra sista och svåraste julklapp. Känner att denna texten blir himla jobbig att läsa. hihi.
puss

Kommentarer
Postat av: Klara Larsson

NUTELLA <3

2009-12-22 @ 20:20:30
URL: http://inthedaylight.blogg.se/
Postat av: HANNA

hihi<3

2009-12-29 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0