genom hålet i mitt hjärta kommer räddningen tillslut

Nu är det såhär. I söndags började det hela och jag kom på mej själv att jag inte mådde bra psykiskt. Det ledde senare till att jag inte mådde bra fysiskt heller. Så jag har varit hemma ett antal dagar denna vecka och tagit det mycket lugnt. Nu känner jag att jag snart är tillbaka igen på riktigt. Där var förklaringen till min pause.

Nu sitter jag och lyssnar på mina älsklingar kent och tittar runt i mitt kök på alla små fina advents/jul saker. Kanske är tid att hoppa in i duschen. Men nej. Snart åker mina små föräldrar till götet och kommer hem i natt. Så jag har mitt hus alldeles för mej själv resten av dagen. Det gillar jag.

tittar igenom lite bilder och jag saknar det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0