01-06-09

Hola!
Klassrum i klibbig värme är inte det bästa som finns kan jag ju tala om. Ursaaa! Men man får väl vara glad åt det fina vädret och inte klaga nu när det äntligen är här. Jaja min dag då, den har varit helt okej. Började med svenska och slutade med engelska. Efter skolan gick jag hem och drack hur mycket som helst för det va så varmt. Sedan vid 6 halv 7 någon gång cyklade jag, Natta och Hanna på en enda cykel ner till sjön, där vi träffade Stina och sedan också Lisa. Det va myys! Efter en stund vid sjön åkte vi vidare till ica för glass i solväggen och sedan hem. Nu sitter jag här och ska snart hoppa i säng för är trött efter denna varma dag. Ha det fint!

Love /A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0