02-06-09

Nu sitter jag här igen och denna gången nynnande på en låt.
Min eftermiddag/kväll har spenderats vid en fotbollsplan för att kolla min bror. Inte det roligaste precis men det funkar väl! Och jag har ju inte precis kommit på något mer att skriva. Jag kan erkänna att jag har ju inte direkt suttit och funderat över det heller. Det får bara komma helt enkelt. Jag är oerhört besviken på vädret! Usch, fy och blä! Nu när det har varit en sån underbar sommar värme och så blir det så här. Går ner ungefär tio grader på bara några timmar, otroligt! Kallt, blåsigt och nära på regn. Det gillar vi absolut inte! 
Just det! Jag har hittat ett par skolavslutningsskor. Ett par gladiator, vagabond, bruna med bronz/guldiga nitar, skit snygga! Ligger på 600 så jag köper nog dom om jag hinner. Eftersom jag inte har hittat dom här runt så måste jag åka till Falkenberg och det är inte helt säkert att ja gör det i helgen. Men man får väl hoppas! Annars blir det nog Björn Borgskorna med trä klack på skolavslutningen. Måste bara säga det också att jag bara älskar min magtröja! Den är otroligt snygg tycker jag. även om jag och magen min inte alltid är överens men det funkar:)
Ha det fin fint! /A   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0