08-06-09



Halli Hallå!
Lite smått fjortis bild kanske, men det är bara att stå ut haha! Min dag har varit bra. Har bara varit för jäkla trött. Men det tycker jag att man kan få lov att vara nu dom sista dagarna. Räknar nästan ner till sommarlovet nu, så mycket längtar ja. Gudars va skönt det ska bli! Och helgen efter är det midsommarafton. Och det längtar jag nästan ihjäl mej till med. Midsommaraftonen ska självklart spenderas i Falkenberg med Lisa för hoppningsvis:)
Just nu sitter jag här i min ensamhet och kollar igenom massa gammla bilder. Fruktansvärt kul faktiskt! Och så lyssnar jag på lite BD, kan det bli bättre? Skulle inte tro det!
Vidare till dagens outfit då;

Linne - only

Kofta - lager 157

Armband (silver) - Thomas Sabo

Armband (brunt läder), ganska otydligt - JC

Väska - Gina tricot

Jeans - Cheap Monday

Skor - Converse

Kanske kommer ett inlägg senare vem vet? Watch out säger jag bara! 
Ciaooooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0