24-06-09

Jahapp nu sitter jag här igen. Största delen av dagen har tillbringats vid sjön, mysiiiigt! Först stranden med sara, anton och tarasso. Sen nu ikväll har jag suttit vid sjön med trevligt folk. Så dagen i stort har varit riktigt lyckad!

Nu när jag kom hem stod det färdiga pannkakor och väntade på mej. Det va längesedan och mycket gott! 

Imorgon åker jag faktiskt till Falkenberg igen och sedan vidare till mitt älskade köpenhamn haha! Det blir kulkul i allafall k-hamn för det va flera månader sedan nu. Kanske slänger in ett inlägg när jag är i köpenhamn annars blir det ett break på ungefär en vecka eller mer. Vet inte alls hur länge jag stannar.

Nu ska jag snart sova för det väntar en tidig uppgång imån...
byeeee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0