EVERYONE IS LEAVING, I´M STILL WITH YOU!

hej!
Fy vad det svider i hjärtat när jag tänker på kärlek på avstånd. På alla sätt och vis! Själv har jag upplevt en variant av det. Men det höll inte på så länge som tur vad och det va inte så farligt om man säger så. Men om man verkligen är kär och så bor personen långt, långt bort. I och försej har kärlek inget avstånd. Men ändå. Man kan ju inte träffa den man är kär i varje dag precis när man är i det läget. Eller nästan ännu värre, man gillar en person jätte mycket. Men så gillar inte den personen en tillbaka plus att man bor långt ifrån varandra. Så man kanske aldrig vet vilken som är den sista gång man ses. Urs! Att vara kär kan va en undebar känsla men också en hemsk känsla! Själv har jag bara varit kär på riktigt en gång. Och om jag vill bli påminnd om denna gång vet ja faktiskt inte.
Det är sånt här jag sitter/ligger och tänker på på kvällarna när jag sitter/ligger här i min säng. Och tänkte prova på att skriva ner mina tankar för en gångs skull. Så det är vad jag har gjort nu. Vidare till min dag, som har varit bra! Dagen har tillbringats i Borås. En heldag blev det verkligen med mycket skratt, värme och annat. Hem kom jag med lite smått och gott, så som ett linne från gina och en hel del glass blev det med. Eller inte en hel del utan väldigt mycket haha. Träffat lite boråsare har vi också gjort. Trevlig dag! Nu ska jag kolla in facebook lite och sen sova eftersom det blev tidig uppgång i morses.
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0