22.08

Jaha då sitter jag här igen. Först skoldagen avklarad efter lovet. Jag har varit helt cp konstig idag och det kan Lisa intyga i allafall. Skrattat åt precis allting. Måste skylla på min ibland hemskt dåliga humor med. hehehehe.

Tidigare idag kom jag på mej själv med att längta till jul. Julen är så himla fin att det inte är sant. Längtar också till Branäs en hel del och all snö. Åååååååh ge mej nu!

Nu ska jag kolla upp lite kläder inför morgondagen. Det lutar åt spetsen. Längesedan den va på så den får det nog bli.

Kan väl slänga upp en hemskt suddig mobilbil på mej, lisa och lite egon från förra lördagen eller något bara för att

o herre vad dålig bild. Men jag tycker att den är lite små söt. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0