in the end is right

Sitter och ryser lite när jag lyssnar på en hög av fina låtar. Blir alldeles rörd.

Min helg i övrigt har varit ganska bra. Men fruktansvärt lugn. Min lördag spenderades i alla fall med min vän Lisa.
i gårkväll satt jag och hade ett långt samtal med far min. haha. Han försöker uppmuntra mej till att bli journalist av något slag. Tycker jag är fint av honom. Men jag själv har inte den blekaste.

Gubbarna som arbetar här i huset är fortfarande kvar. Men detta är sista dagen. Var nere och kikade lite på det igår. Det kommer bli super! De har lagt nytt golv i nästan hela källaren och fixat till massa saker. Jag och pappa konstaterade att vi gillade rummet utanför bastun mest. Där det ska bli ett relaxrum som mamma kallar det haha. finemang! hihi.

Nu kommer folk på middag hit.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: hanna

Härligt!

2009-11-23 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0