03-10-09

Sitter här med ett iskallt glas fanta och har allmänt tråkigt faktiskt. Regnet öser ner och det är ruggit kallt. inte kul! Min bror hade varit nere på stan innan och när han kom hem hade han med sej en påse marknadsgodis till mej, jag älskar´t! Det va lite smågulligt av honom måste jag säga. 

Min kväll igår var väl helt okej. Hände ju inte precis så mycket. Men jag var ju som sagt med lisa. Vid åtta tiden någon gång gick vi och kollade lite handboll en stund. Sedan vid nio följde jag henne till Jimmy. På vägen hem gick jag förbi Hanna och Jocke. Jag var med dom i kanske en timma. Sedan traskade jag vidare till Lotta & Kent där min mor befann sej. Jag somnade sött i soffan och när jag vaknade gick jag hemåt och sov. 

Hoppas att den här kvällen blir mer händelserik. Är aningen party sugen. Men i detta vädret orkar man ju inte gå utanför dörren. Jaja. Får se.

Det här var nog det tråkigaste och mest deprimerande inlägget någonsin haha.

tjing!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0