morgondagenkommertadödpåmej

Har precis pratat med lilla lisa i telefon. Imorgon är det orgenteringsdag och hur det kommer gå är det ju bara vänta och se. Valde lätt bana. Är verkligen urusel på orgentering, fy fasen!

Min dag har väl varit som vilken onsdag som helst. Skolan, fikat med fina vänner, pluggat hela eftermiddagen och även promenerat med brandborg så där på kvällskvisten.

Nu tror jag att jag ska krypa ner med en tidning i sängen och läsa tills jag somnar. Hoppas lite smått på att ett mirakel ska hända så att orgenteringsdagen blir inställd, hehe.

Mina tankar om helgen lyder följande, antingen helt underbart super fin. Eller förbannat tråkig och seg. Vi får se!
ciaooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0