sur, arg och allmänt förbannad



tråkigt & slappt beskriver jag detta. Men ibland har man sånna där dagar då man inte orkar bry sej om något alls. + att bilden ser lite små knepig ut. 

Jag är sur på allt och alla nu för tiden. Det är inte kul och jag får dåligt samvete för att jag till och med blir förbannad på folk som inte gjort ett skit. Vill inte ha det såhär.

Min dag har inte varit annat än sur och jobbig. Jag tror verkligen att kommande höstlov är behövligt! Bara tre dagar kvar. Var ute på en ganska lång promenad med Stina & Hanna innan, himla trevligt må jag säga!

Nu ska jag hoppa i säng snart. Det kanske är sömn jag behöver? Vem vet?
Men tänker fortfarande inte bara tacka och ta emot saker och ting heller.

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0