9G!!!

Oh herre vad trött jag är har sovit i tre timmar nu precis efter ja kom hem från vandringen.

Det började med att jag vaknade upp till ett väldigt fint sms igår och det va det som fick igång hela mej och såg positivt på denna vandring. Väl förberedd för vandring började vi gå. Största delen av vandringen var det sol och helt lagom varmt. Men när vi började närma oss slutet började det regna och det forsatte ju så klart när vi skulle sätta upp vindskydden och grejerna. Vårat blev helt kasst så några andra fick göra om det hehe, så vana är vi vid skogslivet. Men som tur var sov vi i det vindskydd som blev bäst till slut. Vi blev helt totalt ner dränkta kan jag ju tala om! På kvällen var det uppehåll och vi gjorde lekar, pratade och hade allmänt kul, tack för det 9G! Vi gick även en spökrunda som var den sämsta jag varit med om hahahahah! 

Just nu sitter jag här och har ont i hela kroppen, är trött och inser att ja måste gå och duscha! För sen ska jag ner till stan, köpa present och sedan vidare till min vän Sara! Först till Lisa föresten kom ja på nu. ajdå!

Bilder kommer imorgon.

Hejsvejs
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0