converse och förväntningar

Sitter just nu i min lilla säng. Kan fortfarande inte släppa fredagen. Fick en kick av det. Älskar att stå där bland alla converse klädda fötter och förväntansfulla ansikten. Alla är vi där för en och samma sak.

aja nog om det. Gårdagen va fin den med. Efter att jag umgåtts med min familj och grannarna som jag sa en stund. Så traskade jag ner till massa människor och hade ganska kul faktiskt. Men vid elva var jag grymt hungrig och fortfarande trött så jag begav mej hemmåt.

Idag ska jag ta det himla lugnt. Det får bli gällstad en sväng med mor och kolla lite i affärer. Måste ha ett par jeans!

NU ska jag hoppa in i duschen, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0