Håkan Hellström(L)

Igår kväll runt 23.00 var jag lyckligare än någonsinn trotts att jag hade ondare än ondast i ben och fötter och kunde knappt prata. Kvällen var jätte fin, jaa hela dagen i stort sett! Först lite kikande i affärer, sen lunch och sen liseberg. Där bjöds det på en tur i lisebergsbanan, massa cola och sura remmar. Efter det kom den stora höjdpunkten som vi stått och väntat på i några timmar, HÅKAN HELLSTRÖM! Att han är en fin människa, den saken är klar i allafall! När jag kom hem berättade jag för mina föräldrar hur ootroligt fint det hade varit, åt lite smörgåstårta som mormor hade varit där med tidigare, pratade lite till och sedan vid ungefär ett hoppade jag i säng.

Idag är jag fortfarande grymt trött även om jag sov till halv två eller något. Ikväll ska jag umgås lite med min familj och grannarna. Sen får vi se vad som händer.

Här kommer några bilder sen den underbara gårdagen!


två av dom bästa människorna i världen.

 
snygga som vi är i väntan på håkan!


kärlek

lite hurricane gilbert med bildspel, finare än finast!

håkan var fin i sina lila chinos och nu orkar jag inte ladda upp mer bilder. Men jag skulle vilja sammanfatta det som lycka!


Kommentarer
Postat av: HANNAAA

Jävla Charmig bild överst där netan! Tack för den! -.-' puss<3

2009-09-26 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0