30-09-09

Dålig uppdatering. Men fick reda på ett hjärtskärande besked igår, fy sånt gör hemskt ont! 

Min dag idag har varit finare än finast. Först skolan som gick bra. Ganska lugn skoldag. Sen följde jag med Lisa hem och så var vi ute med egon en sväng. Sedan gick vi vidare till ica och sen hem till mej, där vi bakade kladdkaka och åt upp den, hehehe! Runt 8 följde jag lisa en bit för hon skulle till jimmy. På vägen hem kikade jag in hos Brandborg och hon var i full gång med att färga håret. När hon hade sköljt ur gick vi ut på en lång promenad och nu har jag precis kommit hem. Min dag i detalj, verkligen.

En sak jag gillar starkt just nu är att hösten är här. Att bara kunna ta fram alla mysiga halsdukar, vantar och mössor. Alla höstfärger är super fina och allt är så himla mysigt! Drog till och med på mej min ena vinterjacka nu när jag gick ut i mörkret. Hur fint är inte allt det liksom?

Måste nämna att min vän Lisa är bäst. Och jag tycker om henne nåt otroligt mycket! Bilden nedan skapade vi tidigare idag, fint!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är bäääääst !

älskardig.

2009-10-01 @ 13:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0