HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR

Mina finingar, det vill säga Lisa & Hanna har precis lämnat mej. Och som vanligt ser mitt rum ut som ett bombnedslag! Mamma kommer inte bli glad som den perfektionist hon är. Så det får bli att städa upp här nu. Sitter även och hoppas på att mor min har med sej någon liten fin present till mej nu när hon kommer hem, hihi!

Våran tjejkväll igår var supermysig! Vi bestämde oss för att gå ner till kinan och äta. Gott och dyrt, men det är sånt man måste unna sej då och då!  Efter det tog vi en promenad till ica och hyrde en film som vi sedan började kolla på när vi kom hem. Den var verkligen kass! Jag och Hanna skrattade åt den för den var så dålig medans Lisa låg i den ena soffan och sov. När vi väl vågade väcka Lisa plockade vi i ordning där nere och sedan gick vi upp och hoppa i säng och pratade om allt sånt vi tjejer bara kan prata om, kan det bli finare? skulle inte tro det!

Nu ska jag klä på mej lite kläder, plocka i ording på mitt rum endast för mammas skull, haha och sedan ska jag göra mej en kladdkaka som jag blev jäkligt sugen på nu!



Höres!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0