IF ONLY A LIFETIME

Sitter i min säng och lyssnar på bilarna som susar förbi där nere och lyssnar på MGMT, fint!
Min dag har bestått av massa pluggande och nu vid kvällningen va jag ute och gick igen.
Är även lite smått orolig för att jag ska bryta ihop på vandringen som är på torsdag haha. Är så ovan man kan bli vid skog, vandring och sovande i naturen under vindskydd. Jaja ja klarar mej nog! Imorgon ska jag och mina kära vänner handla inför torsdagen. Har en känsla att vi kommer handla massa onödiga saker och allt för mycket saker, om jag känner oss fem rätt!

En sak jag verkligen vill känna är den där håkankonsertkänslan. När man står där med noga utvalda kläder och ett par fina vänner och bara väntar på Håkan. Sen när konserten är slut springer man runt och nynnar och är världens lyckligaste, en av världens bästa känslor!

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0