jag ramlar glada gatan fram sen ramlar jag tillbaks igen

Jag har allvarligt talat skrattat i stort sett hela dagen. Åt dom mest konstiga saker man kan tänka sej också. Tur är väl det att ja älskar att skratta!

Nu håller jag på och fixar lite bilder och lyssnar på fin musik.

Har en känsla i hela kroppen om att helgen kommer bli super bra! Men man ska ju aldrig hoppas på för mycket. För då blir allt oftast bara fel.

Min mormor och morfar kom på ett litet besök hit innan också med världensgodaste äppelpaj och jag vet att ja låter som mest överviktigaste personen i sverige när jag skriver men den är ju så fruktansvärt god haha!

Nu ska jag ut och gå igen med Brandborg, väldigt trevliiigt!

hejdådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0