bara, bara vara vänner.

Ligger på mitt köksgolv och lyssnar på fina jakob hellman. Jag säger det igen, vilken man!
Min dag har spenderats på mitt soldäck i den underbara solen. Är faktiskt aningen brunare än innan.

Funderar också lite över hur jäkla snabbt dessa tre år med 9g har gått. Det är sjukt. Snart är det slut och det gör mig lite ledsen i hjärtat. Tro det eller ej men så sant så. Mest kommer jag sakna mina tre bästa vänner. urs.

jaja negativa tankar är inte bra. Tanken på att det snart är sommar och att jag ska träffa massa fina vänner som jag inte träffat på länge och att jag ska gå på massa konserter är destå bättre. åååååh va jag längtar!
puss alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0