BREAK MY HEART, I SING MY SONG

Är nu hemma i min egna stuga efter flera nätter hos Lisa i staffsinge.

Har precis kommit hem från en liten spontan tripp in till stan med Brandborg för smoothiedrickning och massa prat. Sånt tycker jag är trevligt!

På fredag är det endast två veckor kvar till skolan börjar. vänta... TVÅ VECKOR?! Jag som inte har gjort något på mitt sommarlov. Förutom att vara här i Falkenberg då. Fast det kanske är så det ska vara?

Sista veckorna nu ska jag ta vara på. Jag ska umgås en massa med mina finaste vänner, dom som ligger allra närmst om hjärtat vill säga. Fast kan nog inte undgå att längta lite till skolan. Men bara lite.

Ikväll ska jag väl kanske umgås lite med Brandis och kanske råka gå förbi den där snygga killens stuga. Problemeet är att jag inte vet vart han bor. hehehe.

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0