Day 21 – Another moment

åh, alla dessa ögonblick och minnen. Så himla svårt ju. räcker det inte med ett?
Jag kommer i alla fall ihåg en dag förra sommaren, 09 i Falkenberg. Lisa och jag var på stranden hela dagen och på kvällen var vi ute. Det kanske inte var något ögonblick precis. Snarare ett minne. Men fint var det i alla fall och jag tror aldrig livet har känts så bra som då. Jag vet inte varför. Det var ju som en vanligt dag. Men jag var bara så himla glad och det fanns inga motgångar alls.

Kommentarer
Postat av: liiisa

åh, du är bra !

2010-12-22 @ 11:21:09
Postat av: amandaaaaaaa/netan/net/netklet. ah du fattar

du är ganska bra du med! hihi

2010-12-23 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0