sommarlov är fint

okej, nu var det en vecka sedan igen. jag skämms lite. Men har varit så himla mycket kul i skolan nu det sista. En stor redovisning av teknikprojektet, spex, klassfest, avslutningsmiddag och så avslutning idag och en hel del massa mer. Idag har vi i allafall slutat stenbock. Fy vad sorgligt det är. Speciellt att skilljas från världens finaste klass. urs.

Ikväll blir det i allafall party med världens finaste människor.

bildbomb från veckan som gått:

klassfest på g,



bäst.




avslutningsmiddag,

<3


sen så blev jag årets bloggare. det har jag dock ingen bild på hehehe.

avslutningen,


vi åt lite frukost på hotellet bland lite kändisar. rätt tufft.


några vänner fick stipendier i konst och kören m.m. sjöng fint!

klassföresåndarna grät. Vi likaså.

Nu ska jag göra mig i ordning sen blir det partyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
ha det fint i sommarsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0