I'd like to make myself believe

Varenda liten låt jag lyssnar på får mig att tänka på en enda sak. Åh jag hatar det här. Vill inte ha det så.

Alla mina planer för dagen har blivit förstörda på ett eller annat sätt. Vilket inte är kul alls. Eftersom jag hatar att inte ha något att göra. Rotade i allafall i mina lådor och i min gaderob innan och hittade massa kläder som jag nästan glömt av. Dock var det mesta sommarkläder. Men sånt gör mig lite lycklig. 

Är lite sugen på måndag nu. Ja, jag vet det låter helkonstigt. Men troligen ska jag tillbringa natten mellan måndag och tisdag i hannas fina stuga med brudarna. Studiedag nämligen. Sånt gör mig också lite lycklig i magen. 
Nu ska jag skära paprika?
puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0