Sommartid. Jag är tystnaden och vinden. Mitt land är ditt land, allt är fritt.

Här kommer min finfina sommar som jag har lovat att visa:
Började sommaren med att fira midsommar i Falkenberg.
Har bott största delen av sommaren tillsammans med pojken på bilden (som för övrigt är väldigt oseriös och väldigt snygg) i en liten etta, så himla fint fast lite jobbigt ibland.
Var ett antal gånger på detta ställe, som är så fint att man dör en liten stund.
Drack massor av dessa, dels för att dom är så himla söta och dels för att det smakar så mycket godare att dricka ur glasflaska.
Jag och min familj var även i Bohuslän en sväng, vi spelade tennis, solade, badade och shoppade mest.
Jag, Lisa, Edvin och Jimmy var på Liseberg en dag. Kan ha varit finaste dagen på hela sommaren.
Fiskade kräftor, vid en väldans fin dam.
Tillslut började skolan och jag såg ut lite så här.
Avslutade sommaren med mina bästa personer i partystugan.
Sen fick jag träffa Svea med, världens sötaste. Jag som hatar katter, vad hände där?
Världens finaste sommar med världens finaste personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0