April - Juni

April

Spenderade mycket tid med denna flicka och vi såg mest ut såhär.
levde upp till mitt "ryckte" och började bli amandautanbyxor igen.
Maj

En händelserik månad minst sagt. En natt var vi i partystugan och grillade korv i kaminen.
Vi började åka ner till Falkenberg. Jag cyklade mest runt på min blå cykel Rut och tyckte att livet var fint.
Jag och min dåvarande klass åkte på klassresa till en liten ö. Där badade vi i tunna och bastade. Det regnade mest och jag sov i bastun.
Juni
I Juni hände det ännu mer. En helg hade vi klassfest.
Hade avslutningsmiddag på skolan eftersom vi slutade nian.
Sen var det skolavslutning och alla grät. På kvällen vankades det party. Det var fint.
Midsommar firades med massa fina vänner i Falkenberg. Vi festade hela dagen och lite till ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0