Mitt år del 2

MAJ
Maj var inte så händelserikt, gick mest och väntade på sommaren. En dag hade jag på mig min pojkväns tröja och var ledsen.
JUNI
Invigde Falkenberg och peggens med bästa Moa.
Sprang runt på klitterna med Axel och hade det hur bra som helst.
Bakade muffins med Lisa i Edvins lägenhet när han precis hade flyttat in.
JULI
Hängde på stranden väldigtväldigt mycket med mamma.
Edvin kom till Falkenberg och vi solade, tog nattdopp, åt glass och pussades mest.
Åkte till finaste Göteborg och var på Liseberg med Edvin, Lisa och Jimmy.
I slutet av månaden var jag och min familj i Bohuslän en sväng. 
AUGUSTI
Skolan började och vi hade det tjejparty i partystugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0