01-08-09

Goddag!
Hela gårdagen va jätte mysig! Vaknade vid ett ungefär. Efter att Natta åkt hem som hade sovit här, åkte jag bort till Mormor och mina ny anlända kusiner. Danskarna vill säga. Efter någon timmas prat med dom gav jag och en av mina små kusiner oss ut i trädgården för att  plocka hallon, grymt mysigt om du frågar mej! Och en hel del hallon blev det.

Idag har jag tagit det lugnt och solat i ungefär två timmar. Nu hade jag tänkt att jag skulle traska bort till mormor och kusinerna igen snart. Hoppas innerligt på att mormor har gjort en god tårta av våra bär.

Längtar otroligt mycket till mina kära vänner kommer hem, dom som ligger närmast hjärtat vill säga. För då ska vi troligtvis ha tjejkväll. Har inte träffat dom sen skolan slutade knaptt. Inte bra.

Sen så har jag också funderat på att framkalla massa bilder. Tycker att det kan va kul att ha framöver. Så det ska jag nog försöka göra nu dom närmsta dagarna.
 
Nu ska jag dra mej.
Vi hörs! 



En suddig mobilbild på en söt liten hallonplockande kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0