07-08-09

Nu sitter jag här igen med papper runt omkring mej och näsan rinnande. Det är riktigt svårt att tro men nu har jag blivit förkyld med efter allt. Trodde det va slut med sjukdommar nu för ett år framöver. Efter det här hoppas jag innerligt att det ska va slut! Har i allafall hittat mej en skuggig plats på balkongen där jag nästan aldrig sitter. Konstigt, för är ganska lugnt och skönt här uppe egentligen...

Min dag har i allafall bestått av solning och träffa kussarna lite som jag knappt har gjort innan eftersom jag varit sjuk, var barnvakt i några timmar. Men får man lite för det så är det helt okej, hihi! Ikväll ska jag ta det mycket lugnt. Titta på en film eller så kanske. Vi får se.

Ciaoo /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0