09-08-09

urs, vad jag hatar det här! fortfarande förkyyyyld! Hade ju tänkt att ta vara på dom sista veckorna och på det här fina vädret. Vill sola, har nog aldrig varit såhär blek någon sommar tidigare... Men sätta mej i en solstol och bli brun kan jag ju knappast. Då skulle jag väl bli helt konstig i huvet eller något!

Jag är grymt sugen på en shoppingrunda också! Får ta med mor min eller något och shoppa när jag frisknar till. Ett par nya converse till min lilla samling skulle sitta riktigt bra.

Eftersom jag inte gör något på dagarna nu så har jag inte speciellt mycket mer att säga. Men jag återkommer med något roligare när jag frisknar till!

Ha det fiint i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0